"אלה פרטנריך ישראל" • הרש"פ מתגאה בארבעת המחבלים שנהרגו ביומיים האחרונים

    שלמה ריזל No Comments on "אלה פרטנריך ישראל" • הרש"פ מתגאה בארבעת המחבלים שנהרגו ביומיים האחרונים
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בזירה הפוליטית – מדינית, הוא שאלת היחס של מדינת ישראל לרשות הפלסטינית. הימין בראשותו של נתניהו, מובילים קו נחרץ נגד יו"ר הרשות אבו מאזן וטוענים כי הוא אחראי להסתה ולאלימות.

    בשמאל לעומת זאת סבורים כי למרות שאבו מאזן אויב, הרי שהוא פרטנר שפוי ופחות קיצוני. לראייה הם מציגים את השיתוף פעולה ההדוק של צה"ל עם מנגנוני הביטחון של הרשות.

    נתונים שמתפרסמים הערב אודות זהותם של 4 מחבלים שביצעו פיגועים קשים בימים האחרונים, שגבו את חייהם של 2 יהודים ואת בריאותם של אחרים, אמור להדליק נורות אזהרה וקריאת כיוון לנותני האמון ברש"פ.

    על פי הפרסומים, 4 מהמחבלים שחוסלו ביומיים האחרונים, היו פעילים של גדודי חללי אלאקצאא – הזרוע הצבאית של פת"ח, תנועתו של אבו מאזן השלטת ביהודה ושומרון.

    הרשות לא ממש מסתירה או מגנה את מעשי המרצחים. דף הפייסבוק הרשמי של גדודי חללי אלאקצא באזור ירושלים פרסם בשעה האחרונה כרזות לכבודם לצד תמונות אבו מאזן ויאסר ערפאת.

    המחבלים הם ענאן חבסה ועיסא עסאף, שרצחו אתמול שני יהודים בשער יפו. השלישי הוא וסאם אבו ע'וילה שנהרג היום כשביצע פיגוע דריסה בכיכר אדם והרביעי – בלאל זאיד, מפקד שטח בגדודי חללי אלאקצאא שנהרג היום בחילופי ירי, בעימותים עם חיילי צה"ל היום אחר הצהריים בקלנדיה.



    0 תגובות